• Análisis estadístico
  • Redes sociales

Job offer: Two years research contract in datascience (possibility of extension for PhD)

We offer in our group a 2 years contract to support our research on datascience applied to Industry 4.0. We offer the possibility of enrolling the doctorate program of the University of Cádiz to perform your PhD (the contract can be renewed up to completion of the PhD if sufficient progress is achieved)

The application deadline is June 25th.

All information can be found here: https://goal.uca.es/job-offer/